Tuesday, December 14, 2010

1213 @ Ole-ole Bali

1213 - 我的二十二岁生日,第一年的生日在西马过~ 本人一向来都不爱过生日所以要求ah dear简单过就好~ 我听说ole-ole bali蛮好吃下的,所以我们就决定去试试看!价钱也蛮美下的,不过没关系!一年一次嘛~那里的设计很不错下,有古董的感觉~大多数都以佛像来布置。不过我都以艺术角度去欣赏它的美。


















美食推荐



Siap Bumbu 
这碗真的是超级好吃!尤其是它的羊肉~而且最重要的是他们的羊肉没有骚味!












RichieBBQ Chicken with Spicy Coconut Sauce. 
应该是有整半只鸡!我想richie 应该是一个星期不敢再吃鸡肉了~







Bali Trio *Thumb Up*





特别制作香喷喷的satay~


晚餐过后,服务员突然端出一粒蛋糕来。原来是dear的suprise! 我好像已经忘记上次吹蛋糕是几时的事了!看到蛋糕上面的蜡烛,我才想起来原来我二十二岁了~



tanq richie for the celebration also~






tanq so much for the birthday celebration! *touch* Eichi, so sad u din come..sad~ but nvm! tanq for ur chocolate too! i them!

4 comments:

  1. Happy birthday wienie! All photos are so nice and Ole Ole Bali is my favourite too! yay :D

    ReplyDelete
  2. hahah, yea~ the food are really nice! i want to go there again! anyway, tanq for the wish ger~ *hugs*

    ReplyDelete
  3. u guys pick wrong for the drinks edi...their mocktails are so awesome!

    ReplyDelete
  4. yealo~ i drink their juice, not nice de....!

    ReplyDelete